Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Moja przemowa...

Kochane!
Chciałabym was bardzo, bardzo, bardzo przeprosić za to, że najpierw obiecałam, że nowy rozdział pojawi się pod koniec tygodnia, a wcale tego nie zrobiłam. Niestety moje plany zostały pokrzyżowane, ponieważ zachorowałam. Zaczęło się w środę i nie chcę mi przejść. (za chwilę oszaleję w tym domu!!!) Normalnie gorszych świąt nie miałam! Rano chciałam wziąć się za rozdział, ale ledwo miałam siłę wstać z łóżka, a co dopiero jeszcze pisać. Teraz "naćpałam" się lekami, wypiłam mocną kawę i jest odrobinę lepiej. Rozdziału już trochę mam. Być może już dziś go skończę, a jak nie to spodziewajcie się go jutro :)
Mam ogromne zaległości w czytaniu waszych blogów. Za co bardzo przepraszam. Chciałam to wszystko nadrobić w tą przerwę świąteczną, ale wyszło jak wyszło ;/
Jeszcze raz bardzo was przepraszam i mam nadzieję, że wasze święta były choć odrobinę lepsze niż moje.
Dziękuję za wszystkie bardzo miłe komentarze pod ostatnim rozdziałem.
Kocham Was! :*

4 komentarze:

  1. Kochana, zdrówka życzę. ♥
    Trzymaj się cieplutko. ♥
    My poczekamy, bez obaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybciutko do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeny ;( To się kuruj ;p Jak się źle czujesz,to wcale nawet kompa nie włączaj xd Ja zawsze, gdy w chorobie włączę, to dłużej w łóżku chora leżę, niestety ;( Wracaj szybko do zdrowia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to bardzo wiele dla mnie znaczy xx