Obserwatorzy

sobota, 13 kwietnia 2013

Ważne

Właśnie pojawił się zwiastun tego opowiadania. Został on zrobiony przez Nannami z bloga http://zwiastunownia.blogspot.com/
Może i nie jest zbyt długi, ale mi i tak się podoba, zapraszam do oglądania :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=i1xLKKWrrho

Jeśli chodzi o o nowy rozdział to jeszcze nie wiem kiedy się on pojawi.Najprawdopodobniej pod koniec następnego tygodnia, bo teraz mam trochę roboty i wcześniej się nie wyrobię. Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze, które już pojawiły się pod ósemką. Tak miłe opinie dają mi niewyobrażalnego pawer'a do dalszego pisania.

Kocham Was i zachęcam do dalszego wyrażania opinii na temat rozdziału 8 :D

6 komentarzy:

  1. Zwiastun bardzo fajny! Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej, mam nadzieję ze to z blondynkiem się zaprzyjaźni i Niall będzie ją wspierał i zastąpi jej chociaż trochę Maxa, niewiem czemu ale bardzo bym chciała aby się przyjaźnili !:) a jako chłopak to myślę że najodważniejszy bedzie Harry niewiem dlaczego ale jakoś tak strasznie do siebie pasują :3 jeszcze raz zwiastun świetny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki,ale fajny :)
    POzdrawiam i mam dla ciebie dziwny komunikat < no dziwny przynajmniej dla mnie>
    Staram się no wiesz..zapełniać nudę i założyłam 4 bloga *o* , na którym być może niedługo pojawi się pierwszy rozdział. Zachęcam do zapoznania się z fabułą oraz postaciami :)
    http://secretly-love-1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon to było moje zamówienie złożone na wyimaginowana-grafika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje opowiadanie! Zapraszam do siebie - niall-wannamarryme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy możemy się spodziewać nowego rozdziału??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko dobrze pójdzie to na 98% wstawię go jutro :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz, to bardzo wiele dla mnie znaczy xx