Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Who I am?

Mimo, że po wakacjach na pewno będę miała o wiele mniej czasu na prowadzenie blogów to i tak zdecydowałam się założyć następnego.

Tą historię zaczęłam pisać już parę miesięcy temu, ale w ogóle nie pomyślałam o tym aby ją publikować. W końcu pomyślałam co mi szkodzi?

TUTAJ  w tym tygodniu pojawi się zwiastun, a na początku sierpnia prolog. Także jakby był ktoś zainteresowany to serdecznie zapraszam.

Nie będę was zmuszała do tego abyście zaczęli obserwować tego bloga, bo nie macie jeszcze pojęcia o czym będzie. Powiem tylko tyle, że będzie tam tylko Zayn i nie będzie on sławny, ale blog głównie będzie opierał się na problemach głównej bohaterki.

Pozdrawiam i udanych wakacji życzę, bo już prawie miesiąc minął. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, to bardzo wiele dla mnie znaczy xx