Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

Zwiatunoprolog - Część 2

TUTAJ


No to teraz sobie pogadam ;D

To przez to, że jestem tak bardzo podekscytowana tym, że to już druga część. Kiedy zakładałam tego bloga, to w ogóle nie pomyślałam, że będzie on tak długi, że będę go musiała go dzielić na części. Aż mi się łezka w oku kręci. (Dobra bez przesady, żartuję tylko. Chociaż...Dajcie mi chusteczkę!)

Jak widzicie znalazłam fajny szablon, który nawet pasuję do tego co będzie się działo w części drugiej. Mam pytanko. Napisy nie wyjeżdżają poza pole? U mnie na netbook'u zawsze wszystko jest krzywo, więc wole się upewnić.

Jeśli chodzi o ten filmik. Wiem, że ludzie robią o wiele ładniejsze, lepsze itd. Bądźcie dla mnie trochę wyrozumiali, bo to dopiero mój 2 filmik, więc normalne jest to, że od razu nie stworzę cuda (wątpię, żeby to kiedykolwiek nastąpiło). Do ostatniej chwili nie byłam pewna, czy dzisiaj go opublikuję. Męczyłam się z nim parę dni. Jak już myślałam, że wszystko OK. to okazało się, że nic się nie zapisało! Później stwierdziłam, że wolę napisy na innym tle! Zaś nie wiedziałam jaką muzykę podstawić!
Jeszcze nigdy w życiu tak wiele razy niczego nie zmieniałam. Nawet rozdziałów. W końcu się wkurzyłam i powiedziałam dość! I tak oto cudownym sposobem możecie to coś obejrzeć.

Miałam w planach zacząć pisać nowy rozdział, ale kurde oczy mi się kleją i chyba nie wypali! A właśnie o tej godzinie najlepiej mi się piszę!!!

Tak w ogóle to jestem strasznie happy, bo za chwilę wakacje!!!!

Życie jest piękne, lato jest piękne, aż chcę mi się pisać!!!

Wielbię was za to, że ze mną jesteście, nawet jeśli odbija mi tak jak dziś. Serio wcale nie musicie tego czytać.

No to jak się kiedyś ogarnę, to dodam wam nowy rozdział. 

PS: Nie sądzicie, że tych wykrzykników trochę za dużo???
PS2: Teraz pewnie pomyślicie. "Matko czyjego ja bloga czytam. Normalnie jakaś wariatka". Obiecuję, że się ogarnę. Tylko ze mną zostańcie :DDD

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::*******************************

15 komentarzy:

  1. Hahaha, uwierz mi, w porównaniu ze mną, jesteś całkowicie normalna. Sorki, że nie za często komentuję, ale po prostu brakuje mi czasu nawet na czytanie, co dopiero na napisanie takiego komentarza, na jaki zasługujesz, bo Twoje opowiadanie jest świetne i cudowne. Czekam na kolejną część z niecierpliwością. Obiecuję, że będę komentować częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun jest boski. Nie, nie sądze że jest za dużo wykrzykników. A co do tego ze jeseś wariatką to, możemy sobie podać rence bo ja też jestem szurnięta. Czekam na nowy rozdział. <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha!! JA CIĘ CHYBA KURDE UDUSZĘ!
    CO TO MA ZNACZYĆ, ŻE TEN PIĘKNY ZWIASTUN TO DAL CIEBIE ''COŚ''?
    Dobra, ochłoń...*wdech, wydech, wdech, wydech...*

    Ok. Mi się tam podoba i nie masz nic do gadania.! No, raczej pisania ;D
    Powiem tak. Szablon bardzo mi się podoba (kurka, powtarzam się ;D) i wgl., ale napisy wyjeżdżają (nie, nie za granicę, za pole, ale nie takie pole-pole, tylko szare pole. To znaczy nie, że pole jest szare, tylko pole do tekstu. No nie na takie, które sadzi się potatooo... - u Horan'ek czuwa ^^. ;D)

    Mniejsz z tym.

    Bardzo się cieszę na drugą część! POZDRAWIAM ;*

    PS. Nie nie sądzę, że jest ich dużo. Lubię wykrzykniki!! Fuck yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PS.2 To raczej Ty teraz sobie myślisz czytając to : "Matko, kto czyta mojego bloga? Jakaś wariatka!" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK SIĘ CIESZE z tego że piszesz druga część

    OdpowiedzUsuń
  5. " Jeśli chodzi o ten filmik. Wiem, że ludzie robią o wiele ładniejsze, lepsze itd. Bądźcie dla mnie trochę wyrozumiali, bo to dopiero mój 2 filmik, więc normalne jest to, że od razu nie stworzę cuda " - Być może są osoby , które mają te " ładniejsze " filmiki , ale czy mają słowa , które ty przedstawiłaś ? Były przepiękne .. Ciarki na moim ciele wywołałaś , więc możesz być dumna ! :) Jeej , piosenka również . Widziałam niektóre gify , które wkleiłaś i cieszę się , gdyż są cudowne .



    "- Are you ok ?
    - Yes. "

    Na zewnątrz jest doskonale , jednak w wewnątrz ? Psychika pada , wiara w siebie również . Nienawidzi samą siebie, to kim jest - kim się stanie ?

    "Jestem tu,
    tu gdzie nikt by nie przypuszczał
    patrzę znów setki smug,
    za mną setki słów
    na ustach niosę znów,
    znów biję puls nie mogę ustać,
    niczym nóż przecinam wspomnień gruz
    na których osiadł kurz, tak tak tak.. "



    To nie jest " coś " . Każdy daje z siebie na tyle ile może . Nic ponad siły - musi trzymać stery. Jestem pewna i dzisiaj już dobrze wiem , że to co robisz jest po prostu dziełem . Nie mogę się doczekać rozdziału .. Ughr , co się stanie ? :D
    Szablon ? Cudowny ! :) W bardzo moim stylu - , że sobie tak powiem .

    " Patrz dziś na swój kierunek
    w duchu powiedz że dasz radę pokaż twarz,
    własną twarz nawet jeśli nosisz wadę musisz trwać,
    rwać dziś na strzępy wspomnień sterty
    żeby stać dalej grać,
    wiec mocno zaciśnij pięści,
    zaciskam zęby
    choć w oczach czasem błędny wzrok
    mija tu następny rok
    życie pędzi jak Ken Block
    ten rok dał mi wiary,
    to już słyszałeś to gdzieś
    jestem na stałe w tym sygnale
    idę dalej to wiesz,
    i nawet jeśli czuję stres
    wiem że kres możliwości
    tworzy głowa a nie ciało jeśli miałeś wątpliwości "


    Pozdrawiam Cię :* !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za pisenka ??

    OdpowiedzUsuń
  7. No kuuurdę! Błagam Cię nie dobijaj mnie! Ja w ogóle nie umiem robić szablonów, a takiego CUDA to nawet za 100 lat bym nie zrobiła! I proszę Cię, abyś zmieniła zdanie na temat tego zwiastunu, bo tym razem to TY dostaniesz ode mnie opieprz, a nie jak zawsze ja od Ciebie! ;)
    I w ogóle, to jestem strasznie ciekawa kolejnego rozdziału, który NAPEWNO będzie Zajebisty!
    Yymm.....aaa tak strasznie Ci zazdroszczę letniej pogody, bo u mnie jaj na razie jest szaro i chłodno. :/
    "Matko czyjego ja bloga czytam. Normalnie jakaś wariatka" <---- przykro mi nie pomyślałam tak! Haha. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. HahahahhahahahAhhahahahhahahaahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahhhahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahah. Kocham Cię! Ubóstwiam! Dzięki tobie potrafię się uśmiechać do łez! Jesteś zakręcona (w dobrym znaczeniu) :******
    Zaaawsze będziemy z Toba <3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah :D Zwiastun obejrze gdy bede na lapku bo niestety na tel nie moge :) Ciesze sie ze piszesz 2 czesc :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham takich ludzi jak ty, może dlatego że sama taka jestem. W sumie nie wiem. CZEKAM BOŻE NIE WYTRZYMUE a dopiero 5 minut temu kończyłam ostatni rozdział I części.
    Nie mam pojęcia jak stworzyłaś taką mroczną ( na początku opowiadania) postać jak Tori. W końcu jesteś taka pozytywna jak to jej głębokie wcielenie. Ta historia jest piękna i przerażająca w jednym.
    Ciepło pozdrawiam ( ZNOWU XD) i weny życzę <348074809428420942847287428947897489

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam... Możesz być wariatką, ale i tak cie kocham :D :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :*. Pewnie cię to nie obchodzi czy coś, ale mogłabyś dodać ten zwiastun. Bo chyba się usunął, a mi bardzo zależy żeby go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, to bardzo wiele dla mnie znaczy xx